Увага! Cайт не оновлюється

Повідомлення

Перейти до розділу
27 серпня 15:59
ЗВІТ ПРО РОБОТУ КОМІСІЇ ЗА ПЕРІОД РОБОТИ ВРУ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ (2014-2019 роки) посилання...
05 липня 09:05
04 липня 2019 року у Спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації відбулася робоча нарада докладніше
03 липня 10:00
04 липня 2019 року відбудеться засідання Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації докладніше

Діяльність Комісії

13 березня 2018, 17:47

13 березня 2018 року відбулась робоча група щодо приватизації ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України»

13 березня 2018 року керівник робочої групи Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації, утвореної з метою опрацювання проблемних питань приватизації ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (ПАТ «ДПЗКУ»), Чекіта Генадій Леонідович провів робочу нараду з виконуючим обов’язки Голови Правління ПАТ «ДПЗКУ» Марченко Іриною Олександрівною.

На нараді обговорювалися питання щодо перспектив та економічної доцільності приватизації зернової корпорації, також піднімалися питання поточної фінансово-господарської діяльності підприємства та ситуація стосовно майнових спорів корпорації, що перебувають на розгляді у судах.

 Публічне акціонерне товариство «Державна продовольчо-зернова корпорація України» – національний оператор зернового ринку України, лідер у сфері зберігання, переробки, перевалки та експорту зернових. 

Створена в 2010 році  відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про заходи з утворення державного підприємства «Державна продовольчо-зернова корпорація України»», корпорація є найпотужнішою державною  вертикально–інтегрованою компанією в аграрному секторі економіки України. 

До складу зернової корпорації входить розгалужена мережа філій — лінійні та портові елеватори, млини, комбікормові й круп'яний заводи. Сумарно 53 підрозділи-філії ДПЗКУ можуть зберігати 3,75 млн т зернових, у тому числі сумарні потужності з перевалки на експорт Одеського та Миколаївського портів складають близько 2,5 млн т зернових вантажів на рік.