Увага! Cайт не оновлюється

22 січня 2019, 17:41 ( Секретаріат Комісії )

Державні підприємства тепер звітуватимуть в електронному вигляді

МЕРТ разом із Міністерством фінансів ухвалили спільний наказ щодо запуску єдиної бази автоматизованого збору, аналізу та зведення фінансових звітів та інформації про фіскальні ризики державних підприємств в електронному вигляді. Ця ініціатива має на меті спростити для органів управління процедуру збору та аналізу звітності держпідприємств, її узагальнення та подання до Мінекономрозвитку та Мінфіну, а також зробити зручним для громадськості використання агрегованої фінансової інформації державних підприємств.

В Україні на сьогодні зареєстровано 3385 державних підприємств, що перебувають під управлінням центральних органів державної влади. З них 1618 працюючих, управління якими здійснюється 84 органами. Одному органу управління підпорядковується від 1 до 324 підприємств. До уповноваженого органу управління подається: фінансова звітність – квартальна та річна, інформація щодо ефективності управління державною власністю (моніторинг), фінансові плани та звіти про їх виконання, стратегічні плани, інвестиційні плани, окремі звіти на вимогу уповноваженого органу управління. Згідно з чинним законодавством всі плани та звіти держпідприємств надаються у паперовому вигляді. Відмова ж від паперового документообігу на користь електронного, а також автоматизований процес збору звітності вже у готовому електронному вигляді надасть можливість органам управління вивільнити додаткові ресурси та зекономити час для якісного аналізу даних звітів та ефективності використання державної власності замість їхньої звичайної механічної обробки.

Детальніше читайте за посиланням:  КМУ та МЕРТ