Увага! Cайт не оновлюється

Повідомлення

Перейти до розділу
27 серпня 15:59
ЗВІТ ПРО РОБОТУ КОМІСІЇ ЗА ПЕРІОД РОБОТИ ВРУ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ (2014-2019 роки) посилання...
05 липня 09:05
04 липня 2019 року у Спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації відбулася робоча нарада докладніше
03 липня 10:00
04 липня 2019 року відбудеться засідання Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації докладніше

Діяльність Комісії

12 жовтня 2015, 15:58

Рішення Комісії від 23 вересня 2015р. (виїзне засідання)

 РІШЕННЯ

 

 

Щодо стану приватизації житлових приміщень у гуртожитках  та забезпечення реалізації житлових прав їх мешканців на прикладі міста Дніпропетровська

 

 

        м. Дніпропетровськ                                            23 вересня 2015 року

 

         

          

           Сьогодні існує проблема приватизації гуртожитків, яка полягає в тому, що громадянам складно, а інколи неможливо приватизувати  кімнати в гуртожитку, де вони проживають. 

          Проблема мешканців гуртожитків колишніх державних підприємств полягає, в першу чергу, в недостатньому захисті їхніх прав на житло. Передача до комунальної власності гуртожитків, які перебувають на балансі підприємств, обтяжена та довготривала. А у випадках, коли будівлі гуртожитків увійшли до статутного капіталу, передача до комунальної власності без згоди «власника» або рішення суду взагалі неможлива.

           Зазначені проблеми притаманні і місту Дніпропетровську, звідки до Комісії регулярно надходять скарги мешканців гуртожитків. Так, протягом тривалого часу не вирішувалось питання передачі до комунальної власності міста трьох гуртожитків ВАТ «Завод Дніпропрес». Підприємство збанкрутувало, утримувати житло давно вже не мало змоги. На даний час, нарешті, надійшло повідомлення, що ці гуртожитки вже у комунальній власності, але залишається розблокувати процес приватизації кімнат в них. Крім того, до Комісії надійшло депутатське звернення н.д. України С.Рибалки з приводу скарги мешканців гуртожитку за адресою провулок Добровольців, 10  у Дніпропетровську. При цьому мешканцям створюються нестерпні умови проживання.

         Основним нормативно-правовим актом, яким регулюються правові, майнові, економічні, соціальні та організаційні питання реалізації конституційного права на житло громадян, які тривалий час на законних підставах проживають у гуртожитках, є Закон України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» від 04.09.2008 № 500-VI.

     

При цьому слід звернути увагу на те, що сама передача гуртожитку до комунальної власності не є гарантією для приватизації громадянами житла, яке вони займають у гуртожитку, оскільки після прийняття гуртожитку у власність територіальної громади згідно з цим Законом місцева рада приймає на сесії рішення щодо подальшого його використання, а саме:

а) залишити цілісний майновий комплекс у статусі "гуртожиток" та дозволити приватизацію його жилих і нежилих приміщень. У цьому випадку здійснюється приватизація жилих та допоміжних приміщень гуртожитку його законними мешканцями згідно з цим Законом;

б) надати цілісному майновому комплексу статус "соціальне житло" та не дозволяти приватизацію його жилих приміщень. У цьому випадку приватизація жилих та допоміжних приміщень гуртожитку не здійснюється (у тому числі й у випадках, передбачених цим Законом), а колишнім законним мешканцям гуртожитку, за їх згодою, надається відповідне соціальне або інше житло;

в) перепрофілювати гуртожиток та використовувати цілісний майновий комплекс колишнього гуртожитку за іншим призначенням. У цьому випадку місцева рада приймає відповідне рішення згідно з чинним законодавством та виходячи з власних можливостей, а колишнім мешканцям колишнього гуртожитку, за їх згодою, надається відповідне соціальне або інше житло;

г) знести цілісний майновий комплекс колишнього гуртожитку та дозволити будівництво соціального житла. У цьому випадку особи, на яких поширюється дія цього Закону, підлягають переселенню в інше придатне для проживання людей житло, що належить на праві власності або на праві користування відповідній місцевій раді;

ґ) знести колишній гуртожиток (відповідний цілісний майновий комплекс) та вивільнити земельну ділянку з наступним її продажем на аукціоні. У цьому випадку особи, на яких поширюється дія цього Закону, підлягають переселенню в інше придатне для проживання людей житло, що належить на праві власності або на праві користування відповідній місцевій раді. Таким особам, за їх згодою, виконавчим органом місцевої ради може бути видана грошова компенсація за взяття ними (їх сім'ями) житла в оренду на певний строк (але не більше одного року). Розмір і порядок видачі зазначеної компенсації визначає кожна місцева рада самостійно відповідно до вимог чинного законодавства та виходячи із власних можливостей.

Крім того Загальнодержавна  цільова  програмою передачі гуртожитків у власність територіальних громад на 2012-2015 роки  стосувалась не  всіх гуртожитків на які поширюється дія Закону України   «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», а лише на ті гуртожитки, які перебувають у державній власності. На гуртожитки, включені до статутних капіталів, Загальнодержавна програма на даний час не поширюється.

     З метою захисту житлових прав мешканців гуртожитків, недопущення їх виселення із займаних жилих приміщень, недопущення відчуження гуртожитків, які будувалися за державні кошти, до 1 жовтня 2019 року встановлено мораторій на відчуження гуртожитків. Мораторій встановлено для гуртожитків, які перебувають у повному господарському віданні або оперативному управлінні підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності, або увійшли до статутних капіталів акціонерних чи колективних підприємств, створених у процесі приватизації чи корпоратизації (крім передачі у комунальну власність відповідних міських, селищних, сільських рад). Цей мораторій діє на відчуження у будь-який спосіб зазначених гуртожитків як цілісних майнових комплексів, або їх окремих будівель, споруд, жилих та нежилих приміщень та іншого майна на користь фізичних чи юридичних осіб.

          Таким чином Закон покликаний забезпечити реалізацію конституційного права на житло громадян, які тривалий час (не менше п'яти років) на законних підставах проживають у гуртожитках, та не мають іншого власного житла.

          З метою усунення  системних порушень житлових прав громадян, які вимушені мешкати у  гуртожитках, та вдосконалення  правового регулювання на законодавчому рівні  розроблено законопроект (реєстраційний  № 1076 від 27.07.2014.) на основі  рекомендацій Парламентських слухань у Верховній Раді України, що відбулись  21 травня 2014 р. на тему: «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків: проблеми та шляхи їх вирішення», схвалених постановою Верховної Ради України № 1674-VІІ від 02.09.2014 р.  

            Керуючись ст. ст. 47, 48 Конституції України, що гарантує право громадян на житло, з метою захисту житлових прав мешканців гуртожитків, з урахуванням обговорення та наданих пропозицій, Комісія вирішила:      

 

         1. Запропонувати Кабінету Міністрів України розглянути питання щодо можливості   запровадження окремих преференцій та податкових пільг  для тих господарських товариств, які передадуть у власність мешканців кімнати у гуртожитках, що  входять до складу  статутних капіталів цих товариств, та внести відповідні законодавчі пропозиції у встановленому порядку.

 

2. Звернутись до Голови Верховної Ради В.Гройсмана та до профільного комітету Верховної Ради щодо прискорення розгляду та прийняття  проекту Закону реєстраційний  № 1076 від 27.07.2014.

 

       3. Рекомендувати Дніпропетровській міській раді прискорити оформлення права власності  та приватизацію кімнат у колишніх гуртожитках   ВАТ «Завод Дніпропрес».   

4. Запропонувати  Фонду державного майна України та його Регіональному відділенню у Дніпропетровській області :

 

      4.1. Невідкладно вжити заходів щодо передачі у комунальну власність будівлі гуртожитку за адресою Набережна Перемоги, 46 для подальшої приватизації кімнат;

     4.2. Надати Спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації інформацію щодо статусу гуртожитків по м. Дніпропетровську та стану передачі  їх до комунальної  власності, а також про стан оформлення права власності на кімнати в гуртожитках.

 

5. Звернутись до Генеральної прокуратури України із пропозицією проінформувати Комісію про результати розгляду скарги мешканців гуртожитку за адресою провулок Добровольців, 10  у Дніпропетровську.

     5. Рекомендувати Міністерству  регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України  внести зміни до положення про порядок передачі квартир (будинків), житлових приміщень у власність громадян,  а саме:

         5.1. Уточнити порядок перебігу термінів оформлення права власності на кімнати в гуртожитках. (п.14).

 

     5.2. Уточнити перелік документів, які підтверджують законність проживання: ордер або договір найму або  інший документ, що підтверджує законність проживання (п.18);

      5.3.   У строк  проживання зараховувати  загальний період проживання особи, в тому числі в різних гуртожитках.

 

      6.  Рекомендувати Дніпропетровській міській раді привести Положення про порядок передачі  у власність громадян жилих приміщень (кімнат) у гуртожитках , що належать до комунальної власності  територіальної громади м. Дніпропетровськ,  у відповідність до законодавства, зокрема, щодо платних послуг, повязаних з процедурою приватизації кімнат в гуртожитках. 

 

      7.1 Невідкладно вжити заходів щодо передачі у комунальну власність будівлі гуртожитку за адресою Набережна Перемоги, 46 для подальшої приватизації кімнат;

     7.2. Надати Спеціальній контрольній комісії Верховної Ради України з питань приватизації інформацію щодо статусу гуртожитків по м. Дніпропетровську  та стану передачі  їх до комунальної  власності, а також стан оформлення права власності на кімнати.

 

8.          Рішення Комісії надіслати Кабінету Міністрів України,  Міністерству будівництва та регіональної політики  України, Фонду державного майна України,  Дніпропетровській міській раді.

 

 

 

   Голова  Комісії                                   Б.А. Філатов                               

 

Член Комісії                                        О.І. Дубінін

 

 

 

РІШЕННЯ

 

 

Про стан виконання умов договору купівлі-продажу ПАТ «Дніпроенерго» стосовно Придніпровської теплової електростанції,  що  входить до складу ПАТ ДТЕК «Дніпроенерго» та виконання нею зобов’язань щодо  тепло-електропостачання міста Дніпропетровська

 

 

 

м. Дніпропетровськ                                                               23 вересня  2015  року

        

 

         Кабінет Міністрів України розпорядженням від 2 листопада 2011 р.       N 1106-р. погодив  умови продажу державного пакета акцій публічного акціонерного товариства "Дніпроенерго". На конкурс з продажу 25% акцій "Дніпроенерго"  була представлена ​​одна заявка - від компанії ДТЕК ХОЛДІНГЗ ЛІМІТЕД. Відповідно до її пропозиції, розглянутій на засіданні конкурсної комісії з продажу акцій компанії, учасник конкурсу запропонував за пакет акцій 1,1741 млрд.грн. Початкова вартість державного пакета акцій "Дніпроенерго" становила 1,1740 млрд.грн. У Фонді державного майна України 12 березня 2012 року відбулося засідання конкурсної комісії з приватизації ПАТ "Дніпроенерго", на якому були оголошені результати оцінки пакета акцій компанії і запропоновано учаснику конкурсу Компанії ДТЕК ХОЛДІНГЗ ЛІМІТЕД  (DTEK HOLDINGS LIMITED), яка входить до   компанії  «Систем Кепітал Менеджмент», бізнесмена Ріната Ахметова підписати договір купівлі-продажу цього пакета, який і був підписаний 13.03.2012 за № КПП- 595.

         На частку компанії припадає 8,9% від загального обсягу виробленої в державі електроенергії. 

         До складу ПАТ «Дніпроенерго» входять: 

   Криворізька ТЕС (встановлена потужність — 2820 МВт),  розташована  в м. Зеленодольськ. Дніпропетровської області,  

   Запорізька ТЕС (встановлена потужність — 3600 МВт) розташована  в м. Енергодар,  Запорізької області,

   Придніпровська ТЕС (встановлена потужність — 1740 МВт), яка розташована  в м. Дніпропетровськ,  Дніпропетровської області.

         Придніпровська ТЕС є єдиним джерелом тепла й гарячої води для частини жителів Дніпропетровська (20% міста) й одним із ключових виробників електроенергії в регіоні. За повноцінного завантаження станція виробляє 1200 МВт — кількість електроенергії, порівняна із 76% потреби населення та промисловості Дніпропетровська. Від Придніпровської ТЕС під’єднані до живлення 18 високовольтних ліній електропередач, якими електроенергія подається на промислові підприємства, населенню, у сусідні регіони.

Транспортування і  розподіл  теплової  енергії  та гарячого водопостачання від  Придніпровської  ТЕС, більшої  Лівобережної частини  міста Дніпропетровська    здійснює   КП  „Коменергосервіс”.

Зазначене  комунальне підприємство  надає послуги близько 83000 тисячам споживачам (36990 особових рахунків).

Магістральний трубопровід  ø1000 мм від Придніпровської  ТЕС складає 18км в однотрубному обчислені (18*2 = 36км у двотрубному обчислені).

         

          За результатами контролю Фондом державного майна України виконання  розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2011 р. N 1106-р.  порушень з боку покупця не встановлено. На підприємстві відсутня заборгованість із сплати податків та зборів, а також із сплати єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування. Підприємство не має простроченої заборгованості перед працівниками із заробітної плати.

      

           Разом з цим  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг самоусунулась від контролю за виконанням ПАТ ДТЕК «Дніпроенерго» ,зокрема, Придніпровською ТЕС,   ліцензійних умов щодо дотримання вимог статті 25 Закону України «Про теплопостачання».

На виконання умов Договору та з метою визначення програмних засад здійснення реконструкції енергоблоків ПАТ «ДТЕК Дніпроенерго» відповідно до розпорядження КМУ від 08.09.2004 № 648-р «Про заходи щодо реконструкції та модернізації теплоелектростанцій та теплоелектроцентралей у період до 2020 року»,  наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26.02.2014 №219 «Про затвердження уточненого Графіка реконструкції енергоблоків ТЕС у 2014-2016 роках та першому кварталі 2017 року» (із змінами), наказу  Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 298 «Про затвердження уточненого Графіка реконструкції енергоблоків ТЕС у 2015-2017 роках та першому кварталі 2018 року» товариством внесено зміни до розробленої Програми розвитку та технічного переоснащення ПАТ «ДТЕК Дніпроенерго».

Відповідно до цієї Програми у 2012 р. були завершені реконструкція  енергоблока № 9 Придніпровської ТЕС, в результаті чого збільшено діапазон маневреності з 50 МВт до 65 МВт.

 

Варто зазначити, що умовами Договору не визначено  зобов’язання покупця,  які б стосувалися умов тепло-електропостачання міста Дніпропетровська.   

            З першого серпня ц.р. Придніпровська ТЕС вперше за 60 років свого існування зупинила свою роботу. Понад 300 тисяч мешканців Дніпропетровська залишились без  гарячої води і в перспективі - без опалення в осінньо-зимовий період. Це є порушенням статті 25 Закону України «Про теплопостачання» -   незабезпечення енергією споживачів, що не допускають порушень своїх обов'язків перед енергопостачальниками.

            Сьогодні є певні гарантії ДТЕК відновити роботу  ДТЕК Придніпровської ТЕС 15 жовтня  ц.р. та забезпечити проходження осінньо-зимового періоду,  надані керівництву ОДА Дніпропетровської області. 

Ситуація із зупинкою Придніпровської ТЕС виникла внаслідок того, що керівництвом ПАТ «ДТЕК Дніпроенерго» не було своєчасно вжито заходів щодо диверсифікації постачання вугілля марки «АШ»,  а також   намагання забезпечити  Придніпровську ТЕС вугіллям із підконтрольних шахт. На думку Міністерства енергетики та вугільної промисловості України,  компанією  ДТЕК, яка займає монопольне становище на ринку теплової генерації (більше 70%),  дистрибуції електроенергії (більше 60%), ринку вугілля (більше 52%) і  має  можливості накопичення енергетичного вугілля на складах ТЕС, допускає відставання з накопичення тих марок вугілля, які видобуваються на підконтрольній Україні території (марки  Г і Д).

Про це свідчить заява Міністра енергетики та вугільної промисловості Демчишина В.В.:  "На самом деле, некоторые из украинских компаний действительно саботируют этот процесс. Например, у ДТЭК на складах угольных шахт сохраняется угля на сотни тысяч тонн, но они его не везут на станции".

          У провадженні господарського суду м. Києва перебуває справа № 910/8760/15-г за позовом Генеральної прокуратури України до Кабінету Міністрів України , Фонду державного майна України та ДТЕК ХОЛДІНГЗ ЛІМІТЕД   про визнання незаконними розпорядження, наказу, рішення, договору купівлі-продажу та зобов’язання вчинити певні дії.  Один із доводів позову прокурора полягає у встановленні Фондом державного майна України наказом від 20.10.2011 № 1516  дискримінаційних умов щодо визначення кола учасників.

 

            Заслухавши  Інформацію   Фонду  державного  майна України,  Міністерства енергетики та вугільної промисловості про стан виконання умов договору купівлі-продажу ПАТ ДТЕК «Дніпроенерго» стосовно Придніпровської теплової електростанції

             

           Комісія вирішила:

 

            1.  Звернутись до Генеральної прокуратури України з пропозицією надати інформацію щодо результатів розгляду господарським  судом м. Києва справи № 910/8760/15-г за позовом Генеральної прокуратури України до Кабінету Міністрів України, Фонду державного майна України та ДТЕК ХОЛДІНГЗ ЛІМІТЕД   про визнання незаконними розпорядження, наказу, рішення, договору купівлі-продажу та зобов’язання вчинити певні дії. встановленні Фондом державного майна України наказом від 20.10.2011 № 1516, зокрема, в частині встановлення дискримінаційних умов щодо визначення кола учасників при проведенні конкурсу з продажу 25% акцій "Дніпроенерго".

 

                2. Рекомендувати Фонду державного майна України,  Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,  Міністерству енергетики та вугільної промисловості України проаналізувати стан дотримання ліцензійних умов   ПАТ ДТЕК «Дніпроенерго», зокрема, Придніпровською ТЕС,   ліцензійних умов щодо дотримання вимог статті 25 Закону України «Про теплопостачання» в частині незабезпечення енергією споживачів, які  не допускають порушень своїх обов'язків перед енергопостачальниками.

 

             3. Звернутись до Генеральної прокуратури України для вжиття заходів до ПАТ ДТЕК «Дніпроенерго» у зв’язку з недотриманням вимог статті          25 Закону України «Про теплопостачання» Придніпровською ТЕС.

 

           4. Запропонувати Фонду державного майна разом із Міністерством енергетики та вугільної промисловості  України вжити усіх передбачених законодавством заходів щодо забезпечення  виконання умов  договору купівлі – продажу пакету акцій ПАТ  «Дніпроенерго».

 

           5. Запропонувати Фонду державного майна разом із Міністерством енергетики та вугільної промисловості  України при підготовці умов    конкурсу купівлі – продажу державної частки енергетичних активів України (ПАТ «Центренерго та інш.») передбачити посилення відповідальності власників за припинення енергопостачання споживачів, вважати за  неприпустиме відсутність в умовах Договору  зобов’язань покупця стосовно тепло-електропостачання міста Дніпропетровська  та інших міст розташування теплових електростанцій .

 

          6. Запропонувати Фонду державного майна України розглянути питання щодо доцільності ініціювання змін до умов договору купівлі-продажу щодо виключення спеціальної вимоги використання   вугілля,   що   видобувається   на шахтах, розташованих на території України,  в обсязі не менше 70 відсотків обсягу  палива,  що  використовується  товариством для виробництва електричної та теплової енергії на пиловугільних енергоблоках, які перебувають  у  власності  товариства.

 

          7. Рішення  Комісії  направити Кабінету Міністрів України, Генеральній прокуратурі України, Фонду державного майна України, Міністерству енергетики та вугільної промисловості  України,  Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Державній фіскальній службі України,  Антимонопольному комітету України.

 

 

             Голова Комісії                                                                    Б. А. Філатов

 

          

           Член  Комісії                                                                       О.І. Дубінін

 

 

 

            РІШЕННЯ

 

 

 

         Про приватизацію ПАТ "Дніпрометробуд" (підрядника будівництва метрополітену), наявність підстав для передачі його у комунальну власність та умов завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську.

 

 

        м. Дніпропетровськ                                                          23 вересня 2015 року

 

         ПАТ “Дніпрометробуд” створено в 1998 році  татутний капітал  становить 8,38 млн грн.)  ПАТ “Дніпрометробуд”  реалізує як генпідрядник проект будівництва метрополітену в Дніпропетровську. Власником 100% акцій  є  Фонд державного майна України.

          Будівництво метрополітену в Дніпропетровську  розпочато  в 1982 році, і до 1995 року було введено в експлуатацію перші шість станцій, від «Комунарівської» до «Вокзальної». В цілому, перша черга Дніпропетровського метрополітену складається з трьох пускових комплексів.  Реалізація спільного проекту з європейськими банками передбачає одночасну участь в будівництві першої черги метрополітену державного та місцевих бюджетів. Відповідно до укладених кредитних угод кошти європейських банків будуть спрямовані на добудову другого пускового комплексу першої черги Дніпропетровського метрополітену у складі 3 станцій від станції «Вокзальна» до станції «Музейна» довжиною 4 км. Для забезпечення підтримки в безпечному стані пройдених гірничих виробок Дніпропетровського метрополітену  до початку реалізації проекту «Завершення будівництва метрополітену в м. Дніпропетровську» ПАТ “Дніпрометробуд”  виконує роботи з підтримки у безпечному стані підземних виробіток другого пускового комплексу Дніпропетровського метрополітену( відкачку води, тощо).

           За розрахунками європейської компанії «SGS Austria» ( розробника  техніко-економічне обґрунтування проекту добудови метро), попередня орієнтовна вартість добудови 4 км і 3-х станцій Дніпропетровського метрополітену становила 367 млн. Євро. 304 мільйонів кредитних коштів погодилися надати ЄБРР і ЄІБ (по 152 млн. кожен банк), решта коштів передбачалося залучити з боку України - з держбюджету.

            Верховною Радою України   ратифіковано  Кредитну угоду підписану 27 липня 2012 року у м. Дніпропетровську (Проект «Завершення будівництва метрополітену в. м. Дніпропетровськ») між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку від 5 червня 2013 року та Кредитну угоду підписану 25 жовтня 2013 року у м. Люксембурзі  (Проект «Завершення будівництва метрополітену в. м. Дніпропетровськ») між Україною та Європейським інвестиційним банком   від 2 вересня  2014 року .

            У березні 2013 року закінчився  попередній відбір серед компаній-учасників тендера. Завершення всіх тендерних процедур та укладання контракту з переможцем-генеральним підрядником передбачається у кінці 2015 року.

          У другому півріччі 2015 року завершився другий етап тендеру з визначення генерального підрядчика будівництва Дніпропетровського метрополітену. І вже до кінця грудня має бути відомий переможець – підрядник, який зможе отримати кошти від Європейського банку регіонального розвитку та Європейського інвестиційного банку та приступити до робіт.

             ПАТ «Дніпрометробуд»  не відповідає кваліфікаційним  критеріям участі у міжнародних тендерах, заявку не подавав. Однак на будівництві вищевказаних станцій використовується та повинно у подальшому використовуватись обладнання  ПАТ “Дніпрометробуд” (підйомні машини, система електричного обладнання , технічне обладнання),  вартість якого  становить 80% від загального статутного фонду підприємства.            

           Для запобігання відчуження цього майна та оперативного вирішення питань з підрядником будівництва метрополітену, і враховуючи, що у останні роки фінансування підприємства відбувається з міського бюджету, кредиторська заборгованість складає 46 млн. грн, то доцільно передати цілісний майновий комплекс  ПАТ “Дніпрометробуд” до відання  Дніпропетровської міської ради. Рішення від 29.05.2013 № 29/35 Дніпропетровською міською радою надано згоду на прийняття у комунальну власність територіальної громади міста ПАТ “Дніпрометробуд».

Разом з тим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.07.2014 за № 667-р передбачена приватизація  ПАТ “Дніпрометробуд». Слід зазначити, що Законом України «Про передачу обєктів права державної та комунальної власності» визначено обєкти передачі та умови такої передачі.

Постановою Кабінету Міністрів України   від 12.05.2015 № 271 «Про проведення прозорої та конкурентної приватизації у 2015 році», затверджено Перелік об’єктів державної власності, що підлягають приватизації у 2015 році, до якого включено об’єкти, в т.ч.  ПАТ «Дніпрометробуд».

З метою оптимізації приватизаційних процесів та вжиття заходів для забезпечення грошових надходжень від приватизації державного майна до Державного бюджету України у 2015 році Фонд державного майна України (далі – Фонд) наказом від 08.06.2015 № 829 (в редакції від 14.09.2015 № 1345) затвердив план-графік виставлення об’єктів груп В, Г на продаж в 2015 році, відповідно до якого виставлення на продаж пакетів акцій           ПАТ «Дніпрометробуд» заплановано:

 - 5 % на серпень поточного року (інформаційне повідомлення про початок торгів на фондовій біржі України опубліковано в газеті «Відомості приватизації» від 26.08.2015 № 34 (883));

- 95 % за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону на листопад поточного року.

Таким чином Фонд має запропонувати 100 % акцій  ПАТ «Дніпрометробуд»  відповідно до вимог Постанови КМУ від 12.05.2015 № 271 та зазначеного плану-графіка.

            З урахуванням вищезазначеного звернення з цього питання Дніпропетровської міської ради, Комісія вирішила:

1.  Рекомендувати Кабінету Міністрів України, Фонду державного майна України з метою  реалізації проекту « Завершення будівництва метрополітену в. м. Дніпропетровськ»:

1.1.     внести зміни до розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.07.2014 за № 667-р  та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2015  № 271 «Про проведення прозорої та конкурентної приватизації у 2015 році» щодо виключення  ПАТ “Дніпрометробуд» з  переліку об’єктів
права державної власності, що підлягають приватизації у 2015 році

1.2. забезпечити передачу цілісного майнового комплексу ПАТ “Дніпрометробуд»  до комунальної власності територіальної громади міста Дніпропетровськ у відповідності до Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності».

2.  Відмітити,  що внаслідок затримки з проведенням  тендерних процедур з визначення підрядної організації – основного виконавця робіт із завершення будівництва трьох станцій Дніпропетровського метрополітену,   існує загроза невиконання умов кредитних угод  з  ЄБРР і ЄІБ .

 

 3.          Рішення Комісії надіслати до Кабінету Міністрів України, Міністерства будівництва та регіональної політики  України, Фонду державного майна України,  Дніпропетровської   міської  ради.

 

 

 

  Голова  Комісії                                        Б.А. Філатов                               

 

 Член Комісії                                             О.І. Дубінін